Sürekli ve değişmeyen hedefi; müşterilerine güvenilir sağlık ve rahatlık deneyimi yaşatmak olan İZAN A.Ş., tüm faaliyetlerini kalite yönetim sistemi prensipleri, müşteri memnuniyeti ve toplumsal sorumluluk anlayışıyla yürütüyor. İZAN A.Ş. şirketleri “Sağlığınız bizim için önemli” ve “Rahatınız bizim için önemli” sloganları ile temel ilkelerini dikkate alarak topluma hizmet veriyor.
Yönetim Yaklaşımı
Sorumlu ve Şeffaf:
İnsana ve insan sağlığına saygılı, anlayışlı ve sosyal sorumluluk bilincine dayalı kurumsal yönetim gerçekleştirmek
Kalite Odaklı
Sağlık, konaklama ve ağırlama hizmetlerinde müşteri memnuniyetini ön planda tutarak kalite odaklı bir anlayış yaratmak
: | Bölge Trafik Karşısı Çevre Yolu Kavşağı Kötekli Köyü Muğla-TÜRKİYE | |
: | +90 252 223 8604 +90 252 223 8444 |
|
: | +90 252 223 91 48 | |
: | info@izan.com.tr |